dimarts, 30 de juliol de 2013

HRP (ETAPA 27): Refugi d’Ulldeter- Pic de Roca de Colom - Refugi de Pla Guillem - Refugi Marialles

Després d’un bon esmorzar  amb l’agradable companyia de les Anna i la Marta comencem amb la tranquil·litat una jornada que ens l’agafem, entre cometes, de descans.

Una sessió de fotos improvisada, intercanviem correus i comencem camí avall, seguint GR11 fins a la carretera de Vallter 2000. Un cop aquí enfilem carretera amunt i un cop a les pistes d’esquí emprenem el camí cap a la Portella de Morens.

El dia és fantàstic i ens permet gaudir d’unes magnífiques vistes a Bastiments, Pic de l’Infern, Gra de Fajol... Bé, enfilem dalt de la collada i a la llunyania ja comencem a divisar el Cadí.

Un cop enfilat el primer coll

Abans, però, pugem al petit cim del Pic Roca de Colom, un bon mirador de tota la zona. I com que el camí que ens queda és més aviat planer, aprofitant el bon temps, trotem per avançar més ràpid.

Pic de la Roca Colom

Direcció a Marialles

Al final arribem al refugi Pla del Guillem bastant acalorats i la baixada fins a Marialles ens l’agafem amb tranquil·litat.

Un cop allà d’entrada ens confonem de refugi, ja que el primer que ens trobem és un refugi lliure. Però al adonar-nos-en tirem uns metres més i ja trobem l’esperat refugi que buscàvem.

Refugi lliure

Refugi de Marialles

El primer de tot és reservar la nit ja que a aquest refugi són molt estrictes i al no haver pogut fer la transferència sabíem que ens podíem quedar fora, cosa que implicaria haver de fer el Canigó avui fins al proper refugi. Però Bingo! Queden les 2 últimes places lliures! El fet d’haver arribat al migdia ens ha ajudat.

A la tarda, relax... Bé, l’Eli relax total i jo vaig a rodar una miqueta per no perdre el costum. Un bon sopar a l’estil francès i a fer nones!