dijous, 25 d’agost de 2011

HRP (ETAPA 13): Wallon - Port d’Arratille - Bujaruelo

A les 6.30h ens despertem. El Francesc endreça les coses i va esmorzar al refugi, mentre jo em quedo per allà amb el meu sandwich de Nocilla. Marxem a les 7.20h, una mica més tard del que teníem previst. Quan arribem al camí al punt d’inici en Gilles ja feia estona que ens esperava pacientment i aprofita allà per donar-nos el seu gas, ja que és el seu últim dia de travessa. Ostres! Ens emocionem de nou, per la seva generositat...



Última jornada amb el Gilles


Comencem a caminar i al cap d’una hora trobem els catalans que vam conèixer ahir. L’Amparo imposa el seu ritme i aviat som al port d’Arratille i des d’allà sorpresa!!! Podem veure el Vignemale!!

Allà ens fem fotos, ens donem el correu electrònic perquè pensem que allà ja ens hem de separar. Però resulta que encara hem de fer un tros més junts. La veritat és que després de tants dies d’anar amb el Gilles es fa estrany no seguir el seu camí, ens agradaria que continués sent el nostre company de travessa, però no pot ser. També ens fa pena deixar el bon ambient que havíem creat amb els catalans.

És hora d'acomiadar-nos


Companys de travessa 


Ens saludem des de la llunyania


Abans d’arribar al Puerto de los Mulos ens fem petons, abraçades i ens acomiadem. Ara sí! El Francesc i jo baixem cap al riu, dient adéu des de lluny als companys i aguantant-nos la llagrimeta. Passem la resta de l’etapa seguint el riu fins a Bujaruelo recorrent la vall d’Ara. A Bujaruelo ens fotem les botes, que ja ens convé i després acampem al camping. Mentre jo em dutxo el Francesc va a buscar provisions al camping que està a 3 km. Allà ell, per casualitat, torna a trobar la parella de Blanes que vam conèixer al Respomuso i que el saluden efusivament. El món és ben petit. Ells marxen avui...


El que deixem enrere


Baixant cap a Bujaruelo



De lluny es veu el Vignemale



Al camping


Ara sí! El Francesc i jo baixem cap al riu, dient adéu des de lluny als companys i aguantant-nos la llagrimeta. Passem la resta de l’etapa seguint el riu fins a Bujaruelo recorrent la vall d’Ara. A Bujaruelo ens fotem les botes, que ja ens convé i després acampem al camping. Mentre jo em dutxo el Francesc va a buscar provisions al camping que està a 3 km. Allà ell, per casualitat, torna a trobar la parella de Blanes que vam conèixer al Respomuso i que el saluden efusivament. El món és ben petit. Ells marxen avui...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada